نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

گروه کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک تهران (دوره اول)

نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

گروه کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک تهران (دوره اول)

نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

این وبلاگ تحت مدیریت گروه و انجمن علمی کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک (دوره اول) است.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۹، ۱۹:۱۲ - mmvg02 mm
    The Last
  • ۶ مهر ۹۹، ۱۰:۴۶ - فائزه
    ممنون

ویندوزفونی ها برای مدیریت محتوای حافظه، از این به بعد می توانند از یک فایل منیجر جدید و بسیار کاربردی سود ببرند. Briefcase نام این فایل منیجر است که با امکاناتی کامل و رابط کاربری زیبا در اختیار کاربران تلفن های هوشمند ویندوزی قرار گرفته است.

هر چند کاربرد یک فایل منیجر باید بر امکانات شخصی سازی اش ارجح باشد، اما سازندگان Briefcase توجه ویژه ای به طراحی یک رابط کاربری قابل شخصی سازی و دلنشین داشته اند.

به غیر از انتخاب رنگ دلخواه به عنوان رنگ غالب، می توان اپلیکیشن را با تم کنونی گجت هماهنگ نمود. کاشی زنده برای نمایش فولدرهای منتخب را هم که در نظر بگیرید، Briefcase را از لحاظ امکانات شخصی سازی عالی می یابید.

اما به امکانات کاربردی این فایل منیجر بپردازیم. Briefcase می تواند فایل های شما را فشرده کرده یا از این حالت دربیاورد. برای حفظ امنیت محتوا، امکان گذاشتن رمز عبور چهار کاراکتری برای ورود به اپلیکیشن در نظر گرفته شده.

صفحه استارت فایل منیجر قابل شخصی سازیست؛ بدین معنا که کاربر می تواند فولدرهای مهم و مورد علاقه اش را در آن به نحو مطلوب بچیند. Briefcase ضمنا به طور کامل با فضای ابری وان‌کلاود سازگاری دارد و به غیر از دانلود و آپلود مستقیم فولدرها، می توانید به صورت آفلاین هم به محتوایتان در فضای ابری دسترسی داشته باشید.

البته یکی از نواقص این اپ، عدم امکان انتخاب بیش از یک فایل برای فشرده سازیست که در واقع هدف قرار دادن چنین قابلیتی را زیر سوال برده.

با این حال Briefcase به قدری سبک و کاربردی هست که کاربر از نصب آن راضی خواهد بود. از این رو دانلود اپلیکیشن مذکور را به کلیه دارندگان موبایل های ویندوزفونی توصیه میکنیم.



  • ۹۴/۰۱/۲۴
  • علی اصغر دهقانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی