نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

گروه کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک تهران (دوره اول)

نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

گروه کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک تهران (دوره اول)

نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

این وبلاگ تحت مدیریت گروه و انجمن علمی کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک (دوره اول) است.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۹، ۱۹:۱۲ - mmvg02 mm
    The Last
  • ۶ مهر ۹۹، ۱۰:۴۶ - فائزه
    ممنون

کوییز لایت باتی!

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

سلام.

سؤال کوییز الگوریتم کلاس اول دو این بود: این مرحله‌ی لایت بات رو با کمترین تعداد دستور حل کنید.

کوییز لایت بات اول دو

و کسی که با کمتر از 20 دستور این کار را انجام می‌داد نمره‌ی این کوییز و دو کوییز بعدی‌اش کامل می‌شد. هنوز برگه‌ها را صحیح نکردم ولی بعیده کسی با کمتر از 20 دستور نوشته باشه. ببینم شماها میتونید؟ (راه حل رو تو قسمت نظرات بفرستید.)

با تشکر از آقای محمدی.

  • ۹۳/۰۷/۲۳
  • آقای صالحه

نظرات (۱۱)

  • مهدی امیری
  • خوش به حال این اولی ها!
    زمان ما که از این چیزها نبود!
  • امیر سجاد یزدان خواه
  • اقا این لول چنده؟؟؟

    پاسخ:
    این هیچ لولی نیست. طراحی بنده است :)
  • آقای محمدی
  • آقا نظر بنده رو هم منتشر کنید!
    من با 19 دستور حلش کردم. و چون دیدم زیر20تا شده دیگه فکر نکردم بهش!
    شاید کمتر هم بشه
    http://bayanbox.ir/id/2864716881797639261
    به من باید 2تا فری جایزه بدید!

    کسی درست نوشته بود؟کمتر از 20 دستور چطور؟
    ممنون
    پاسخ:
    با تشکر از آقای محمدی.
  • آقای محمدی
  • امیری همچین میگی زمان ما!!! که همه فکر میکنن! چندین دهه هست که از مدرسه رفتید!
    همین سال قبل بودااااا!


  • آرش بنایی خلیلیان
  • آقا مگه میشه.
    بابا خیلی سخته.
    باید بگم: دومی ها فکر می کنند خیلی بزرگ و با تجربه اند!!!
  • فراز قریشی
  • آقا ببخشید تعداد حرکات،فقط چیزهایی هستش که تو قسمت مین مینویسیم یا مراحلی که توی فانکت ها تعریف میکنیم هم حساب میشه؟
    پاسخ:
    فانکشن ها هم حساب میشن.
    تو قسمت مین که فقط دوازده دستور میتونیم بنویسیم!
  • آقای صالحه
  • خب مثل اینکه به جز آقای محمدی کسی حل نکرد.
    راه حل با شانزده حرکت
  • فراز قریشی
  • اقا من اینو با19 حرکت انجام دادم به اقای محمدی هم گفتم و راه حل من از مال شما و اقای محمدی متفاوت است.
    http://bayanbox.ir/id/1546921239822298291?view

  • محمد عرفان شیخ جبلی
  • با همین چیزاست که یک دویی ها از برنامه نویسی بیزار شده اند اما من که جزو اون بیزار شده ها نیستم..... من و پایتون با هم دوستیم اون مشق های ریاضی من رو حل می کنه من هم اجازه میدم که تو کامپیوترم جاخوش کنه!!!
    پاسخ:
    کی گفته 1/2ای ها از برنامه نویسی بیزار شدن؟ جرأت‌اش رو ندارن :)
  • محمد عرفان شیخ جبلی
  • 1/2 ای ها از ترس کوییز دابل میکس بری هم که شده با پایتون خوب رفتار میکنند .... یه سوال فنی، آقا شما پرسپولیسید یا استقلالی؟؟؟؟؟؟
    راستی من کلش آف کلنز بازی میکنم!!!
  • محمد کاظمی
  • یک دویی ها! :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی