نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

گروه کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک تهران (دوره اول)

نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

گروه کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک تهران (دوره اول)

نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

این وبلاگ تحت مدیریت گروه و انجمن علمی کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک (دوره اول) است.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۹، ۱۹:۱۲ - mmvg02 mm
    The Last
  • ۶ مهر ۹۹، ۱۰:۴۶ - فائزه
    ممنون

کسب درآمد اینترتی

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

سلام دوستان

حتما تا به حال درباره کسب درآمد در اینترنت شنیدید؛از این سایت هایی که مینویسند:به ازای هر کلیک درآمد کسب کنید.خوب من این رو امتحان کردم و میتونم بهتون اطمینان بدم که راست هست.

من برای کسانی که با این لینک ثبت نام کنند آموزش های کامل سایت رو میفرستم.این که چه طور روزی 2 دلار درآمد داشته باشد.خوب سایتی که میخوام معرفی کنم سایتی هست که از سال 2007 داره توی اینترنت کار میکنه.اولین و محبوبترین سایت درآمد زایی توی ایران هست؛دو تا از بزرگترین سایت های امنیتی آمریکا هم اونو پشتیبانی میکنند.خوب حالا بریم سراغ سایت.برای رفتن به سایت روی عکس زیر کلیک کنید.

 ۲ در بالای صفحه سمت راست روی Register کلیک کنید
 ۳ صفحه زیر نشون داده میشه

ثبت نام نئوباکس

ثبت نام نئوباکس

4 کادرها را به شکل زیر پر کنین

Username : این نامیه که شما برای ورود به اکانتتون استفاده میکنین همچینین این نام در فرومهای سایت هم به نمایش گذاشته میشه ، نام کاربریتون میتونه از حروف یا اعداد یا ترکیبی از این دو باشه ولی اولین کاراکترش باید حرف باشه نه عدد.

پیشنهاد من اینه که ترکیبی از هر دو تاش باشه وبه نظرم اسمتون رو هم برای نام کاربری انتخاب نکنین.

Password : این پسوردیه که شما برای ورود از اون استفاده میکنین.

Password Confirmation : همون پسورد رو دوباره وارد کنین.

Email : یه ایمیل فعال وارد کنین ، از این ایمیل برای تائید و فعال کردن اکانتتون استفاده میشه.

به نظر من ایمیل شخصیتون رو وارد نکنین و یه ایمیل با همون نام کاربری که برای ثبت نام تو این سایتها استفاده میکنین استفاده کنین چون ممکنه گاهی ایمیلهایی از طرف این سایتها بیاد و این ایمیلها با ایمیلهای شخصیتون قاطی میشه ، در ضمن چون با ایمیل شخصیتون تو کافی نت و جاهای دیگه هم ممکنه وارد بشین امنیتش کمه و میتونن با هک کردن ایمیلتون به راحتی پسوردهاتون توی این سایتها رو بدست بیارن،و در ضمن تو کافی نت یا جاهای عمومی به این حسابها و ایمیل این حسابها وارد نشین.

برای اینکه نخواین یوزر و پسوردهای زیادی رو حفظ کنین بهتره که تو همه این سایتها از یوزر و پسورد یکسانی استفاده کنین ، ولی راه بهترش استفاده از نرم افزار roboform هست که آموزشش رو تو پستهای بعدی میذارم.

AlertPay/PayPal Email : اینجا باید ایمیل حساب AlertPay  یا PayPal تون رو وارد کنین .بعدا هم میتونین اونو عوض کنین پس اگه هیچ کدوم از این حسابها رو ندارین همون ایمیل بالایی رو وارد کنین من تو پستهای بعدی در مورد باز کردن حساب آلرت پی و تایید اون براتون توضیح میدم و شما هم فعلا تا موقعی که قصد برداشت پول نداشته باشین به این حساب نیازی ندارین.

Birth Year : سال تولدتون رو به میلادی اینجا وارد کنین. مهمه که از سال تولد واقعیتون استفاده کنین وگرنه موقع پرداخت ممکنه به مشکل برخورد کنین.برای اونایی که سال تولدشون رو به میلادی نمیدونن فقط کافیه که سنتون رو از تاریخ سال میلادی فعلی (فعلا 2015)  کم کنین مثلا من ۲۰ سالمه پس 2015-15=2000 سال تولد میلادیمه.

Verification Code : حروف نمایش داده شده در تصویر رو برای تایید اینکه شما انسان هستین وارد کنین.

تیک گزینه آخر رو هم برای تایید قوانین سایت بذارین و روی Continue کلیک کنین.حالا یه صفحه دیگه براتون میاد برای تایید اینکه آدرس ایمیلی که وارد کردیم واقعیه.

۵  حالا یه ایمیل براتون میاد که باید از توی اون Validation Code رو Copy و در صفحه ای که باز شده بود وارد کنین و دوباره اون حروف نمایش داده شده تو تصویر رو هم وارد کنین و روی Finish Registration کلیک کنین ، به محض فعال سازی میتونین وارد حسابتون بشین و شروع به کسب درآمد کنین.


فاز دوم

خوب شما با موفقیت ثبت نام کردید.

حالا برای کلیک کردن باید روی مستطیل هایی که در صفحه view advertisment هست کلیلک کرده و سپس روی نقطه قرمز کلیک کنید.بعد صفحه ای باز میشود که باید صبر کنید تا حرف O کلمه neobux در بالای صفحه پر شود(حدودا 5 ثانیه)سپس شما میتوانید صفحه را ببندید

 نوع دیگری از درآمد که به صورت شانسی است در قسمت ADPRIZE در همان صفحه است.شما به ازای هر کلیک 3 عدد adprize میگیرید که هر کدام از جایزه ای پشت آنها است که ممکن است از نوع دلار یا سکه نئوباکس باشد.یا عضویت ویژه که قیمت آن 90 دلار است.پس از کلیک کردن از آنها فیض ببرید.

البته پیشنهاد میکنم که صرفا جهت یادگیری کار این جور سایت ها باهاشون کار کنید تا اطلاعات عمومیتون بالا بره نه برای درآمد زایی.
  • ۹۴/۰۲/۰۹
  • آریا علی اکبری

نظرات (۱)

  • آریا علی اکبری
  • dostan har kasi sabt nam kard nam karbarisho baraye man e-mail kone ta amozesharo barash befrestam
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی