نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

گروه کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک تهران (دوره اول)

نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

گروه کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک تهران (دوره اول)

نشریه‌ی الکترونیکی رایانا

این وبلاگ تحت مدیریت گروه و انجمن علمی کامپیوتر دبیرستان علامه حلی یک (دوره اول) است.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۹، ۱۹:۱۲ - mmvg02 mm
    The Last
  • ۶ مهر ۹۹، ۱۰:۴۶ - فائزه
    ممنون

برخورد قبایل یا برخورد شیاطین؟

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ق.ظ

شما حقایق را در این پست می فهمید!

پیشنهاد  می کنم حتما تا آخر با ما همراه باشید!

همان طورکه می دانید تقریبا سه سال از انتشار بازی استراتژیک "برخورد قبایل"میگذرد.و این بزای لقب بهترین بازی استراتژیکی را برای پلتفرم آی او اس و اندروید گرفته است.حال در این پست می خواهیم حقایقی را در مورد این بازی فاش کنیم که با خواندن آن احتمال دارد دیگر سراغ  این بازی نیایید! 

پیشنهاد  می کنیم همین الان وارد بازی محمبوتان شوید و به بالاترین گوشه نگاه کنید و پس از آن با دنبال کردن قطر زمین بازی به پایین ترین گوشه بروید.

(اگرامکان هست در قسمت چیدن نقشه این کار را انجام دهید تا خانه ها مزاحم شما نشود!)

این مورد حتی در نقشه وار هم هست...

به نقل از وبسایت آگاه کننده "رازهای شیطان پرستان":

دوستان بازی پس از نصب یک خانم میاد توضیح میده و منطقه سبز شما شروع میشه این خانم کیه؟؟؟؟؟
برای بازی و ساخت قلعه خودتون نیاز شما به جمع آوری طلا و اکسیر دو چندان میشه با حمله هایی که به قبیله های دیگر میکنید تا برای ساخت و ساز استفاده کنید خب اما چه پولی چه کشکی جوری با حرص حمله داری میکنی انگار واقعا پول رو به حسابت میریزند در واقعه طلای اصلی رو تو داری میدی بهترین لحظه های روز رو وقت این بازی قرار میدی طلای واقعی چیه وقت
مگه نمیگن وقت طلاست خب داری از دست میدی اما به یکباره همه اینها در شب با حمله یک قبیله عرب تمام میشه و طلاهای شما رو به غارت میبرند صبح از خواب بلند میشی میبینی قلعه ات نابود شده اتیش میگیری تصمیم بر انتقام از اعراب شروع میشه و پس از حمله اون جیگرت حال میاد اما میدونستی علم چی میگه:
لذت بعد از تنش جنون میاره و تو روزانه این رو زیاد میکنی و تبدیل میشی به کسی که ذهنیتش با یک خطا درگیر و اعصبانی میشه

این بازی واقعا نژاد پرستانه تشکیل شده طراح اون یک یهودی بوده و از شرکت سوپر سل پولی نخواسته فقط اعلام کرده گزینه ای به اسم جم رو در این بازی انحصاری به نام خودش کرد و واسه خرید اون پول به حساب این آقای یهودی واریز میشه واسه اینکه الان این آقا پنج بازی استراتژیکی دیگه تولید کرده یکم فکر کنید متوجه میشید این جم که خریداری میکنن در اصل به حساب کی و کجا میره تو هم لذت میبری از اینکه آخجون قلعه من مستحکم تر شد اونم تو یک فضای مجازی عزیزم الان دیگه این یک بازی نیست یک هدفه ماسونی هست برای توی ایرانی که ذهنت درگیر باشه وقتت رو هدر بدی افکارت شیطانی بشه

بازی در فضای Gmail شما ذخیره سازی میشه ایمیل نه هااااا جیمیل اونوقت چه اتفاقی میفته باید جیمیل بسازی و بر کاربران این نرم افزار اضافه کنی شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۹ اعلام میکنه بیشترین نرم افزار کاربرهای دنیای مجازی که استفاده میکنند جایزه نقدی ویژه ای پرداخت میشه خب باز هم جیب یهود رو داری با یک فرهنگ سازی کوچیک پر از پول میکنی و در آخر جز یک جنون برای شما چیزی باقی نمیزاره حتی نماد بز شیطان پرستی گوشه سمت راست بالا خوب دقت کنی میبینی میخواد بگه از اون گوشه که ورودی این بازی هست من دارم همه چیز رو میبینم

بازی به گونه ای طراحی شده که کاربران در هر کشوری که باشند برای هر کدومشون یک نوع برنامه ای ریختن مثال ایرانی ها تو پیدا کردن قبیله ها برای حمله خود هیچ موقع با کشور اسراییل روبرو نمیشید و ۹۶% حمله های شما به کشورهای عربی است و یک درگیری عرب و اجم به راه انداختن جوری که حتی دیدم پس از نابودی قلعه دو تا فحشم میدن به اعراب ببین چطوری داره فرهنگ یک قوم رو زیر سوال میبره خب آماری که من چند روز پیش گرفتم از بازی کلش آف کلن فهمیدم که تنفر اعراب از ایرانی ها سه برابر شده همین میشه دیگه دو کودک ایرانی رو چند روز پیش میگرن تو عربستان بهشون تجاوز میکنند خب ازت تنفر پیدا کرده از هر سه عرب تو عربستان یک نفر کلش آف کلن بازی میکنه خب این اخبار سریعا تو عربستان پخش میشه آخرشم میشه این که اخبار ایران اعلام میکنه دولت عربستان معذرت خواهی کرده امروز به کودک فردا هم به ناموس خب چرا فضای مجازی این بازی رو به گند میکشن بعضی ها

برگردیم خیلی عقب خیلی خیلی عقب اون موقعه ای که خداوند زمین رو آماده کرد برای آفرینش انسان ما ها هر وقت میخوایم خدا رو اشاره کنیم سرمونا نا خداگاه میگیریم بالا و متعقد هستیم
خدا از بالا داره مارو نگاه میکنه خوب گوش کن کلش آف کلنز سرگذشت زمین از روز اول تا به الانه و آیندس که بازی تمومی نداره 
سرگذشتی که زمین در ابتدا هیچی نبوده با دو نفر آدم و حوا (دو کارگر) شروع به ساختن میکنند و هرچقد این دنیا رو میسازید سیاه تر و منفور تر از قبل میشه جوری که دیگر جز سیاهی چیزی نیس تو این دنیا به شما یاد میده واسه از بین بردن کشورهای دیگر باید از نیروی جادو و جادوگری استفاده کنید دنیای شما هر چقدر جلو میره با شخصیتهای جادویی بیشتری آشنا میشید حتی اژدهای پرنده دنیای شما واسه اینکه بتونید ساخته بشه میگه حمله کن غارت کن بجنگید دنیای شما هیچوقت صلح نخواهد داشت از روز اولش با جنگ بوده تا به الان و در اینده و در اصل قانون جنگل بخور تا خورده نشی دنیای شما از دو چیز ساخته میشه طلا و اکسیر (طلا=پول اکسیر=نفت)
که برای بدست آوردنش هیچ راهی جز جنگیدن و کشتن نیست دنیای شما هرچقدر پیشرفته تر میشود پول بیشتری باید بپردازی و خب پول بیشتر یعنی جنگ بیشتر و متاسفم که این رو میگم اما دنیای شما رو به پایان است
و این دنیا یعنی بازی که شما خلق کردید واز بالا نگاه میکنید و شما خدای این جهان هستید و این دنیا یعنی کلش آف کلنز

دوستان بازیهای استراتژیکی که الان به شدت تبلیغ میشه در دنیای مجازی داره بهت میگه در واقع خدا خوده تو هستی که داری دنیا رو میسازی میخواد بگه خدا بودن کاری نداره داره خدای تو رو زیر سوال میبره هرچند گفتن این حرفها واسه خیلی ها تاثیری نداره و بعد از خوندن همین مطلب میرن دوباره بازی میکنن و دوباره حمله میکنن!

درد دل یکی از کاربران این بازی معروف:

در اوایل بازی حدود دو ماهی در کلن های مختلفی گشت زدم و با آدم و گروه های متفاوتی آشنا شدم…

که برخی مشکلات این بازی رو در کلن های مختلف باهاش برخورد کردم و این اواخر هم بیشتر در قسمت چت همگانی بودم به برخی فسادهای این بازی برخورد کردم..که فکر میکنم این برای والدین افراد زیر ۱۸ سال هشدار هست نه افرادی که خوب و بد رو تشخیص میدن و شخصیتشون شکل گرفته…
من به یک کلنی پا گذاشتم که رنج سنی **** داشت اول گفتم خوبه عوضش بچه بازی نیست در کلن هایی که افراد زیر ۱۷ سال وجود داره ثبات حاکم نیست چون هنوز احساس نوجوانی در بچه ها هست و حس غرور کاذب و احساس بزرگی زود رس }گفتم پس در محیطی آرام و کم تنش زا هستم..چون بیشتر افراد بالای ۱۹ سال یا دانشجو هستند یا شاغل و توقع دارند ساعات استراحت خود رو در بازی بگذرونن و دچار اعصاب خوردی نشن {چنین چیزی نبودش در این بازی محال هست }…بعد از گذشت چند ساعت در بازی فحاشی هایی رو از افراد اون کلن دیدم که برای اونها جنبه تفریح و شوخی داشت و کم کم یکی از پسران کلن شروع کرد برای یکی از دخترهای کلن خاطرات خود رو در مورد روابط نامشروع خودش گفتن و تمام کلن دم به دم هم دادن در این مورد و تازه متوجه شدم این دوستان اکثریت اینکاره هستند و اگرم نیستند افراد رو تحریک به اعمال نادرست میکنن و تشویش به این امر …واقعا متاسف بودم برای افرادی که بازی نمیکردند هدفشون چیز دیگری بود و سریع ازون کلن زدم بیرون و خیلی از خدای خودم شرمنده بودم که چرا باید ما انسانها محیط بازی رو هم به فساد بکشیم و خوشحالم که سریع متوجه شدم اومدم بیرون…شاید خیلی نگذشت از حضورم در این کلن ولی دریافتم فاسد در همه جا کار خودش رو انجام میده…حتی در چت همگانی به وفور دیده میشه …پسر ۱۲ ساله فحاشی هایی میکنه فقط آدم خجالت میکشه این به عنوان ایرانی داره حرف میزنه….
بعد اون کلنی رفتم بر حسب اتفاق به پیشنهاد یکی از اقوام که حالت دوستانه و خانوادگی داشت کلن واقعا مودب و عالی بودجالب بودم برام یه چیزیش که دوتا داداش و یک خواهر بودن در این کلن که مامانشونم بود حتی نامزد یکی از پسرها هم بود…میخوام بگم مادر که حس نگرانی به این بازی رو با ورود خودش به بازی و جایی که فرزندانش بیشترین ساعات رو میگذروند نظاره گر بود و آفات بازی رو از نزدیک لمس میکرد…
یکی از اتفاقات این بازی سر شوخی بین افراد کلن اختلاف بین یک زوج افتاد تا حدی که باهم قهر کردند و یکی از کلن رفتو دیگری راحت در کلن بود و با ابجی های هم کلنیش میگفت و میخدید و براش مهم نبود چون تنوع برای انتخاب و فکر میکرد این بازی باعث شد روشن بشه و بفهمه که دختر خوب و سر به زیر به درد زندگی نمیخوره…
افراد کوچیکتر هم شاهد این موضوع بودن که سر یک باز ی هم میشه حتی یک زندگی مشترک دچار آسیب بشه…
در کلن دیگری یکی از افراد با افتخارمیگفت من حتی سر کار یواشکی بازی میکنم و وقتی خونه میام برای پسر یکساله ام و همسرم وقتی نمیذارم بعد شام وارهایی که دارم رو میرم و چندتا غارت میکنم و به دهکده ام سر و سامان میدم و اونقدر خسته هستم میخوابم…
واقعا سوالم اینه ازین پدر و همسر سی و چند ساله که ارزش بازی از فرزند یک ساله که شیرین ترین لحظات یک بچه هست بیشتره؟لحظاتی که هیچ وقت بر نمیگرده…یا اینکه همسر شما واقعا حقی نداره بعد از یک روز تمام انتظار رسیدن شما به خونه که به جای بازی به ایشون توجه بشه نه ابجی های توی کلن !!!
گاهاً دیدم طرف میگه از خستگی چشمام باز نمیشه و از سر کار با همسرم اومدیم و شام خوردیم
و الان اون خوابیده من اومدم ات وار برم بعد ات وارش رو رفته ولی زمانیکه برای گپ زدن میتونست برای همسرش بذاره رو برای ابجی ها یا برعکس برای داداشی هاشون گذاشتن خانم ها و اونقدر که در صدد رفع ناراحتی اینها هستند برای اعضای خانواده خودشون زمانی نمیذارن…
بعد رفتم کلنی دیگر فضای خوبی بود ولی آسیب هایی که قشر محصل میدید رو براتون میگم …
رنج سنی ۱۳- ۱۶ سال مخصوصا آقا پسرا از درس خودشون میزدن که بازی کنن شب امتحان میومدن که وار برن هرچند مدیر کلن حواسش بود آسیب نبینن ولی باید همه وار میرفتن …و کلا نگم از تنش هایی که بین افراد پیش میومد برای شرکت در وار و چه کدورت هایی ایجاد میشد بین صمیمی ترین افراد و حتی بین زوج ها و خواهر برادرها…
طرف سال پیش دانشگاهی بود و خیلی باهوش ولی تایم زیادی رو برای بازی میذاشت و خیلی قوی بود…سال شرنوشت ساز یک نوجوان…
یک سوال دارم از همه ی محصلین عزیز واقعا بازی ارزشش از آینده شغلی ،اقتصادی ،اجتماعی شما بیشتر هست…یک روزی ازین بازی زده میشد که دیگه دیر هست برای جبران روزها و ساعتها و زمان های خوب برای فرصت های خوب یادگیری یا فرصت های خوب شغلی یا از همه مهم تر در کنار خانواده بودن…
شما اون زمانی رو که صرف بازی میکنید صرف تفریحات همراه خانواده کنید و برای درس و وظایف اصلیتون زمان بذارید ،برای کسب درآمد به فکر دزدی بازی نمی افتید…{البته کم هستند این افراد ولی هستند در همه رنج سن}
بله دزدی در سسن ۱۳ و ۱۶ ساله …یه بنده خدایی میخواست بازی خودش رو بفروشه چون دیگه میخواست زمانش رو بیشتر برای کار و چیزهای مهم زندگیش بذاره دوتا مشتری داشت که نوجوون بودن و اصرار داشتن که یوزر نیم و پسورد جیمیلش رو بگیرن اول و بعد ۱۵۰۰۰۰۰تومان رو به حساب شخص بریزن…خلاصه همین که اسم سایتهای معتبر واسطه برای فروش اکانت بازی آوردیم کم کم عصبی میشدن و زیر بار نمی رفتن و میگفتن ما به شما اعتماد داریم و شما هم باید به ما اعتماد کنید ولی در آخر نفروخت و اونها توی اون سن فحاشی هایی میکردن که من توی این ۲۴ سال زندگیم نشنیده بودم…
معلوم و آشکار شد که قطعا دزدن…{چون فکر نمیکنم پدر و مادر درست و فهمیده اجازه خرج میلیونی به نوجوون خود بدهند و چه بسا بیشتر چدر و مادرهای این افراد انسانهای خوبی هستند ولی فرزندانشون با هم نشینی با افراد نادرست یا کل با دوستان یا طمع پول و یا هر دلیل دیگری فرزندشون گرفتار کار نادرستی بشه}
خب چرا یه بازی باید باعث بشه افراد زیادی فقط به فکر دزدی و کلاه برداری باشن …مگه اسمش بازی نیست؟!!!این هایی که گفتم تازه بعضی از آسیب های این بازی هست…
لازم به ذکر هست که با خودن این مطلب فقط قرار هست هشیار بشیم و نه اینکه بگیم تمام افرادی که بازی میکنن به این شکل هستند بنده تجربیات خودم رو گفتم و افراد خوب و متشخص زیادی هم در همه رنج سنی بود و فقط فقط قصد بازی داشتند و بس که تعداد این افراد خیلی بیشتر از آنهایی بود که روایت شد…فقط بنده قصد آگاهی بخشس به همه افرادی بود که حتی درست بازی میکنن که گرفتار این طور مشکلات نشن….
در آخر از همه میخوام که اگرم بازی میکنید در حد یک بازی و تفریح سالم زمان بذارید براش…محصلین و مجردین بزرگوار زندگی فقط بازی نیست که حتی پس انداز های خودتون رو سر این بازی هدر کنید…پدر و مادر ان ما زحمت بسیار زیادی برای ما کشیدن تا شدیم ماهایی که در کلن تا لول و سطحمون بالا میره دیگه خدارو بنده نیستیم و سر بازی باهاشون جر و بحث میکنیم و باعث نگرانی اونها میشیم که آینده اخلاقی و اجتماعی و تحصیلی فرزند من چی میشه وقتی که حتی وقت غذا و خرید و مهمانی و سر کلاس درس و شب یواشکی زیر پتو مشغول بازی هست…پرخاشگر شده!!!…

 

نظرات (۳)

  • مهدی امیری
  • البته نسبت جمعیت اعراب به اسرائیلی ها در هر صورت بسیار بیشتره پس احتمال این که با یک عرب بازی کنید باید بیشتر باشد!
  • امیرحسین ندایی پور اصل
  • با سلام و تشکر از مطلب روشنگر شما.
    من چند سال پیش توی مدرسه علامه حلی درس می خوندم و الآن دبیرستان هستم.
    من و چند نفر دیگر داریم برای سمینار علوم و فنون دبیرستان علامه حلی بازی استراتژیک و ایرانی تولید می کنیم و امیدواریم بتونه جای Clash of Clans رو بگیره.
    سمینار در تاریخ 13 آبان 1394 برگذار میشه. دوست دارم بیاید و کارهای من و بقیه رو هم ببینید.
    تصویری از بازی:
    http://8pic.ir/images/px9cm9lv0zeob6tuh8dw.png
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی