مبانی پایگیم 1
سلام
قراره در این سری، آشنایی با کتابخانه پایگیم داشته باشیم که در محیط idle اجرا و به زبان برنامه نویسی پایتون تعلق داره.
پایگیم، اساسا برای ساخت بازی های گرافیکی کامپیوتری بکار می رود و یادگیری اون می تونه تجربه خوبی باشه و به ما چیز های زیادی در ارتباط با چهارچوب ساخت بازی های کامپیوتری بده. با استفاده از پایگیم، میشه به کاربر امکان استفاده از موس یا کیبرد رو برای انجام بازی، داد.
در قسمت اول، تصمیم بر این هست تا با ماژول های اساسی که در کتابخانه پایتون قرار دارند آشنا بشیم و محیط این کتابخانه رو بشناسیم.
مثالی آغازین
- ۰ نظر
- ۱۶ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۱۴